Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőről a foci Eb-re 2016-05-31 16:07:28 Bernd Storck szövetségi kapitány a középpályások között számít Lovrencsics Gergőre, a helyi Góliát FC egykori tehetségére
Három gödöllői kapott meghívót Dárdaitól 2015-03-17 17:06:29 Lovrencsics Gergő, Simon Krisztián és Varga Roland is készülhet a Görögország elleni labdarúgó Eb-selejtezőre
Gödöllői nevelésű srácé az év légiós gólja 2013-12-31 13:15:54 Lovrencsics Gergő a Korona Kielce kapujának jobb felső sarkát csipkézte ki a júniusi lengyel bajnoki meccsen